15.02.2016

Ingrid i klassen skal reise vekk et par uker, så vi stakk på Waynes coffee og bestilte øl og kaffe og hjalp hun med pakkeliste siden hun reiser allerede i morgen! (heldiggris!) 

Etterpå busset jeg meg til moa og møtte to venniner og spiste middag på en av spisestedene på moa og planla bursdagsfesten min til helgen.

Har vært så heldig å få før-bursdagsgave av kjæresten! I flere måneder har jeg gått og siklet på denne ringen! Denne ringen må være den kuleste indianerringen noen sinne! Jeg elsker den! <3

Endelig fått ordnet meg lange negler igjen! Jeg har en uvane med å tygge på neglene mine når jeg blir nervøs eller stresset og siden det har vært mye å gjøre i det siste så har jeg ikke hatt negler igjen. Og siden jeg ikke eier tålmodighet, jukser jeg meg heller til det.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg