25.02.2016

Jeg var på åpningsfest på Lappestua på moa i dag. Lokalet var utrolig fint og luftig. Det var kake og ballonger i døra. Goodiebag fikk vi og 🙂 Stakk innom kremmerhuset og kjøpte litt påskepynt. Innså at det faktisk bare er igjen 3 og en halv uke igjen. Så jeg må hive meg rundt snart og lage påskeegg.

Arme riddere til kveldsmat. Det er så fantastisk godt og superenkelt å lage.

Lager babyshortser 🙂 Men overlocken min bråker som et sagbruk, så når kl passerte halv ellve så måtte jeg bare gi meg. Skal sy de ferdig og gradere flere str. 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg