Snusmumrikken og babyklær

Jeg har sydd masse idag, og rekt opp enda mer. Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig å gjøre noe jeg gjort tusen ganger før, men visse dager er bare sånn. Har klippet ut et par shortser til, og jobber med å lage flere str. Det er det aller verste med å lage mønster på ting selv, det å ikke ha noen å prøve det på for å sjekke hvordan det passer. Men det er bare å måle og regne seg fram så løser det seg tilslutt! Også har jeg laget masse fuglemat som jeg skal henge opp i morgen. Viktig å ikke glemme småfuglen i dette triste været!

Jeg ble ferdig med iallefall en av shortsene 🙂

Drukket litervis med kaffe fra Snusmumrikkoppen.

Ryddet litt i skuffer og skap, og fant denne søte emaljekoppen! Når jeg var liten var jeg kjempeforelsket i Snusmumrikken… Jeg tror det er noe som fremdeles henger igjen. Han var liksom alltid så kul og fattet i alle situasjoner, og gjorde liksom sine egne greier. Bodde i telt og reiste masse rundt og opplevde ting.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg