Grafikk og sukkerspinn hår

Vi skal ha et treukers kurs med grafikk fremover. Her er et av trykkene mine fra i dag 🙂

Jeg har vasket hendene mine ørten ganger, og fremdeles så har jeg trykksverte under neglene. Grafikk er noe ordentlig griseri, så alt av kjoler og klær jeg liker er bare å droppe ha på seg de neste ukene.

BCYpUH6I2HR

Jeg har fått sukkerspinnfarget hår! Fargen ble litt knallere enn det jeg hadde sett for meg, men den lysner vel etter et par vasker.

Håper dere har hatt en strålende mandag!

 

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg