mandagskveld som ikke gikk helt som planlagt

Igår skulle jeg og typen ha en skikkelig kosekveld med taco og film.

Istede så klarte kløna å miste kjøkkenkniven så  jeg kappet meg skikkelig i foten. Vi heiv i oss litt mat og kjørte ned på legekontoret, og satt der og ventet i et par timer.

Det var en utrolig snill lege som sydde meg igjen. Men siden jeg var så bedøvd av smertestillende og sprøyter så kjente jeg ikke hvor vondt det egentlig gjorde før jeg våknet opp idag tidlig og skulle på do. Jeg klarer ikke å tråkke på den, og jeg bare hinker rundt i leiligheten.

Så i hele dag er det eneste jeg har gjort er å ligge i sofaen, jeg har ikke engang orket å strikke eller noe. Jeg har reist meg opp to ganger, for å hente mat i kjøleskapet og en gang for å gå på do, ingenting annet. Men jeg blir sikkert bedre om et par dager.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg