Onsdag ass

Når jeg kom hjem fra skolen føltes hode kjempetungt og jeg skalv fordi jeg var så kvalm, men etter en liten time på sofaen så følte jeg meg mye bedre! Og jeg fikk ryddet endel rundt om i leiligheten, sortert ut en pose som skal gis bort til Fretex og faktisk vasket ruter. (Siden våren har virkelig kommet til Sunnmøre, og da så jeg hvor utrolig skitne de var.) 

Jeg har hengt opp den kjempe søte fuglemateren i hagen.

Også har jeg fått fjernet stingene i foten min. Jeg er fremdeles ikke helt god til å gå, humper rundt med stokk, men er nok ikke lenge til jeg klarer å løpe rundt igjen.

Har endelig fått igjen matlysten etter en uke! (spiste bare en tredjedel da) men det er en start! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg