24.03.2016

Jeg har vært hjemme hos mamma og pappa et par dager og vært på jobb. De var veldig snille og kjørte meg hjem til Ålesund så jeg fikk med meg endel litt større ting. 


Jeg har ordnet kjempe påskeegg til samboeren

Et par av de fine gavene jeg fikk til bursdagen min 🙂 

Det er ganske fint her på vestlandet da!


Av mamma og pappa fikk jeg en kjempesøt skål med ansikt på! Dagen i dag skulle jeg være skikkelig husmor og få ryddet masse og gjort klart til bursdagen til samboern i morgen, men jeg våknet opp med hodepine og rennende nese, så jeg bare la meg ut på sofaen et par timer og sov. Etterhvert så ble formen endel bedre så jeg har fått ryddet endel på stua, men mye gjenstår enda så jeg får heller stå opp ekstra tidlig imorgen 😉
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg