29.03.2016

Har jeg skrevet liste over alt jeg må gjøre i løpet av de neste ukene, i kronologisk rekkefølge til og med. Bunadsjakka til en liten kar er topp pri for å si det sånn.

Ellers så har jeg så smått begynt å pakke ned påskepynten. Men kaniner er jo like søtt og aktuelt året rundt, så litt får stå igjen. Også har jeg gått innom alle butikker som hadde så mye fin påkepynt, og kjøpt inn litt til 50% rabatt. Det kommer jo tross alt påske neste år og! 😉

Siden PC jobbet i dag, og ikke sluttet før sent så ble det litt mørkt for de antrekksbildene. Men kl  er 8 på dette bilde… Det er fremdeles sol ute, ikke beksvart. Det er så utrolig deilig å se at det er over 10+ grader og våkne opp til sol om morgenen.

Dette var også min siste fridag før jeg skal begynne på skolen igjen, til den 2 mnd lange prosjektperioden min… Jeg grugleder meg sssskikkelig, det kommer til å bli utrolig gøy og helt forferdelig. Jeg kommer til å jobbe meg helt fordervet og jeg kommer til å kose meg glugg i hjel.

1 kommentar
    1. Så søt den kaninen var! smart å handle off season som det heter. Man sparer jo mye på det, og kan jo alltids bruke det neste år som du sier ^^
      Et fint antrekk 😀
      Ha en fin dag (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg