Møte, kaffe og utstillingsdag

Noe av det eneste jeg virkelig ikke klarer å venne meg til her på vestlandet er været. Igår jogget jeg meg en tur i strålende sol og 13+ grader. Idag når jeg kikket ut vinduet i dag tidlig så var det helt hvitt ute. Det har vært alle årstider i dag, det har regnet, snødd, haglet, og vært sol.

Vi har hatt en travel dag og gått i møter, og planen om å spise lunsj ute i parken ble ganske uaktuell pga været, men de var så snille på jacu at vi fikk lov til å ta med nista vår og få kjøpt kaffe der. Jeg bare sier det, men kaffen deres er helt fantastisk!

Mocca og wienerbrød, Nam! 
 

Busset meg hjem igjen fra skolen og hivde i meg ettermiddagsmat før jeg tok meg en liten time på soverommet og ryddet.

Så bar det ned igjen til sentrum for å besøke Annika og lille Sofia en liten time før vi skulle på åpning av “Moving”. Det er en campingvon med fire prosjektorer inni som viser film og lager lyd. Det var for lyst til å greie å se særlig i vinduene, men når det blir mørkt kommer det til å bli kjempestilig!

Aggregat gjengen.

Favoritt statement smykke mitt ifra Bikbok.

Siden jeg sluknet på sofaen etter en travel og fin dag så ble det ikke middag, men nattmat.

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg