jobblørdag


På fredag mistet jeg bussen så jeg måtte kjøre hjem til Isfjorden. Like greit det så kunne pappa kikke på bilen og jeg fikk med meg en god del mer utstyr hjem, blant annet fikk vi låne tørkestativet til mamma og pappa siden vårt er i ferd med å falle fra hverandre.

Jeg liker å starte kjøringen tidlig så jeg har god tid, så jeg rekker å stoppe på busstopp og ta bilder.

Det var fin solværsdag både fredag og lørdag.

Hjembygda

Det er så masse søte små blomster over alt hjemme både i hagen og på jordet.

Det var en travel dag på jobb siden det var busslast med nesten 50 personer som skulle på omvisning og handle inn i butikken, men heldigvis så var vi tre personer så det gikk veldig bra.


Etter jobb dro jeg hjem igjen til ferdig middag (heldige meg!) og jeg og mamma gikk innom stabburet og fant endel gamle bøker og mønster som jeg skal bruke som inspirasjon under prosjektet. Vi drakk kaffe og pratet et par timer før jeg slengte meg inn i bilen og kjørte hjem til Ålesund. Jeg hentet PC på jobb siden vi skulle rett på bowling, men siden han var så sliten bestemte vi oss for å gjøre det neste helg istedenfor 

 

xoxo

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg