Lazy sunday

Idag har vi hatt skikkelig søndag modus, det er min personlige helligdag og jeg jobber ikke med noe skole eller jobbrelatert, med mindre det haster og er superviktig.


Jeg tuslet ut på stua kl 9 om morgenen og satte meg ned i sofaen og strikket og så på serier et par timer. Så vekte jeg PC, med frokost på senga, hamburgere. Siden vi var tomme for både knekkebrød og brød. Da må man være kreativ og raide frysern. Å spise frokost i senga er tradisjon hos oss på søndager. Det er det koseligste jeg vet. 

Gerilja broderi.


Vi gikk til butikken, jeg i kjole og PC i shorts og t-skjorte. Temperaturen viste 16+ i sola så siden vi bor på vestlandet, og været snur raskere enn vi får sukk for oss, så det er bare å nyte det mens det faktisk er finvær. Vi kjøpte vår første is i år. Så kjøpte vi pizza på pizzabakeren så denne søndagen var meget vellykket og avslappende. 
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg