semestervurderding

Idag har det ikke gått så bra. Jeg hadde semestervurdering som jeg ikke syntes gikk noe særlig bra. Så ringte jeg samboeren min gråtende ifra jentedoen, han trøstet og beroliget meg og sendte masse morsomme bilder, så jeg fikk andre ting og tenke på. Nå er jeg iallefall ferdig og kan fokusere fullt på prosjektet mitt. Vi har faktisk bare igjen 6 uker… Det går alt for fort.

Snille mammaen min hadde kjøpt masse vårruller som hun hadde kjøpt av en kollega som driver take away i Måndalen, Billys tror jeg den heter… De er iallefall kjempegode og passer bra når man kommer igjen fra skolen og er kjempesulten og ikke orker å lage seg mat.
 

5 kommentarer
    1. Nei så kjedelig :-/
      bra han trøstet og fikk deg i bedre humør da. Selv om det virkelig ikke er kjekt…
      Så fint bilde! så veldig godt ut. Herlig med en slik mor ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg