Forsinket bursdagsdeit

 

 

Jeg spiste ute med den kjekkasen her! Det var forsinka bursdagsgave at vi skulle spise treretters ute. Vi dro til den koselige lille Italienske restauranten Fellinies ved Moa. Det er så fint å kunne sitte å bare ta seg all verdens tid og spise god mat. Vi skravla og lo om alt mulig rart, og bare nøt hverandres selskap.


Til forrett spiste jeg scampi i hvitløksaus, den var helt nydelig!


Til hovedrett valgte jeg kebab. Det var kjempegodt.

Banansplitt og kaffe til dessert. Det var en skikkelig vellykka kveld. Vi nærmest rulla ut av restauranten. Og når vi kom hjem, deiset jeg i senga med klær og sminke på og sovnet nesten umiddelbart. 

Jeg har dilla på en hårfrisyre et par uker, så blir det en annen, akkurat nå så er det donut med bånd rundt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg