De siste dagene så

Har jeg stått opp ekstra tidlig for å lage ekstra god frokost.

Har jeg laget min favorittmellom måltid, 3 dager på rad, siden PC jobber sent og det er alt for lenge til middag.

Har jeg vært på fotokurs, der de viste flere mobilapper, lightroom og photoshop og hvordan man kan fikse og trikse med bilder. Morsomt å lære litt nytt og friske opp gamle ting!

Gått småturer og sett hvordan det spirer og gror ute! Vært på den koseligste bruktbutikken i byen, der det er peis som det blir fyrt i, og så utrolig masse fint for en billig penge. Jeg fant de suppeskålene som jeg har hatt 2 av i sånn 8 år omtrent, og ENDELIG fant jeg flere, 6 stk til og med og siden de kostet 20 kr stykket kunne jeg ikke la de være. Også har jeg funnet et nusselig lite syskrin som, jeg alltid har ønsket meg, Jeg har kommet godt i gang med eksamensoppgava mi, og begynt å skisse og prøve ut forskjellige måter å lage motetegninger.

Har jeg kjent at det virkelig begynner å bli vår, med alt som følger med. Nemlig snørrete og rennende nese, siden jeg er allergisk mot alt som spirer og gror, gress, pollen, trær og blomster. Men det er så deilig at det begynner å bli varmt ute, og sånn som istad at jeg var ute halv ti på kvelden og det fremdeles er lyst ute. Det er herlig rett og slett.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg