11.05.2016

Sittet og sydd og klipt ut stoff i hele dag. Sydd feil og rukket opp et par ganger, funnet fram knappeforslag og skisset ned et par flere ideer. 

Idag så har jeg fotografert et par av de andres prosjekter, så skal jeg ta resten iløpet av uka 🙂


Jeg dro hjem ganske rett etter skolen og var litt husmor. Satte på en klesvask, ryddet litt på kjøkkenet og tømte oppvaskmaskinen.

Fant et barnebilde av meg. So fab.

Leste bok og spiste ferske jordbær med creme fraiche. Også leverte vi to poser med glass og metall og pantet to poser pant. Så har fått gjort endel iallefall.

Avslappet antrekk. Det er så deilig ute nå.  

Nå ligger jeg godt plantet nede i godstolen, og er i ferd med å sovne.

Håper dere har hatt en fin dag!

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg