min 17.mai

Vi kom alt for tidlig hos svigers siden jeg trodde at toget gikk 4 timer før det skulle, så vi fikk iallefall god tid til å pynte oss og spise frokost.

Vi sto på verandaen og så på toget som gikk forbi, ikke verst utsikt det her;-)


Vi spiste rømmegrøt i den nye gymsalen.

Og ostekake mens vi så på underholdningen. Små søte barn i bunad som sang i kor og skolesketsjer.

Kjekkingen min som ble om mulig enda finere i dress!

Det beste med med nasjonaldagen er at jeg kan gå i bunad! jeg elsker å gå i bunad, min er ifra Ringerike og jeg syntes personlig at det er en de fineste som er!

Utpå kvelden fikk vi nydelig grillmat!

Det var en veldig fin og slitsom 17.mai, når jeg kom hjem og skulle redigere bilder, så tok jeg med dataen i senga og redigerte nesten to bilder før jeg sovnet så ja.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg