Helgeoppdatering

På fredag så sydde jeg endel og har begynt på en kjole med perlerygg, i hodet mitt så trodde jeg at det var gjort på et par timer, men neida i 8 timer har jeg sittet og perlet, og jeg er såvidt halvveis. Så ting tar litt lenger tid enn forventet for å si det sånn.


Etter skolen plukket Valentina meg opp og vi kjørte til Åndalsnes for å pynte og ordne til bursdagselskapet hennes.

Cathrine kom også etterhvert så vi lagde masse mat og pyntet og ordnet. Selskapsdrinker ble det og!


Hjemmelaget potetsalat, foccachia, minipizzaer og gresk salat og masse mer!

Nydelig oreokake til dessert.
Det var en utrolig morsom fest med flere venninner jeg ikke har sett på altaltalt forlenge. Musikken og stemningen var på topp! Neste morgen så våknet jeg opp med en halvspist kanelsnurr i jakkelomma… gøy hadde jeg det iallefall. 

På lørdag var det så utrolig fint vær, at vi satt i solveggen og sola bleke føtter i mini shorts. Også tok jeg ettermiddagsbussen hjem igjen 🙂


På søndag var vi invitert til middag hos besteforeldrene til PC. 

Hjemmelaget sjokoladepudding, vaniljepudding og gele, med krem ved siden av. Det er en grunn til at vi bare spiste frokost før vi dro dit for å si det sånn.


Bestemoren til PC har en utrolig fin hage med masse fine blomster.

Håper alle har hatt ei fin helg!

xoxo

 

1 kommentar
    1. Kjedelig at kjolen tok lenger tid enn forventet da. Men blir nok veldig fin tenker jeg ^^
      Kjekt med bursdagsselskap hvor man får mulighet til å se igjen venner man ikke har sett på lenge. Hørtes ut som en vellykket kveld (:
      Ah, en flott hage hun bestemoren har ja :3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg