bruktskatter

For en liten tid tilbake igjen så var jeg på bruktbutikken nede I byen og kikket fikk med meg litt forskjellig fine ting. Som suppeskåler med hoder på, en liten dessertskål, og et nusselig lite syskrin.

Lakken harnisk sett sine bedre dager , men burde ikke være problem å male opp igjen i en fin farge. Det fulgte også med et lite stativ som løfter det litt opp fra bakken.

Jeg har ønsket meg et syskrin i mange år, men ikke funnet noen som var slik jeg ville, men omsider så jeg☺ 

Også fulgte innholdet med! Masse små silketråder og glidelåser lå oppi.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg