23.05.2016

BFwtI_oI2DT
Jeg og kjæresten spiste lunsj på Lyspunktet i dag siden han også var i sentrum. Jeg bestilte wok med kylling, det var helt fantastisk godt! Og smoothien er virkelig å anbefale.
BFwtOUbo2Dl

Mens PC spiste hamburger som vanlig, den også var visst veldig god!

Vi spiste og kiste oss og diskuterte ideer til blant annet eksamen og så på mennesker som gikk forbi. Etterpå var det en liten handlerunde av litt forskjellig småtteri også dro vi hjem og tok en liten times middagshvil,  og la meg si at jeg ikke kan huske sist gang jeg sov så godt! Så dro PC på jobb, mens jeg ble igjen og fortsatte og jobbe og rydde litt rundt I leiligheten. Været var litt uggent ute og jeg hadde samlet et par poser til Fretex og måtte handle inn litt til middag så da hentet jeg like godt PC når han var ferdig på jobb.

Hvordan  har deres mandag vært? 

Xoxo

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg