En litt dårlig dag

Idag har ikke vært en så bra dag. Ting var ganske svart når jeg våknet idag, så jeg bestemte meg for å ta en hjemmedag og heller ha hjemmekontor.  Det var like greit det, jeg jobber bra hjemme og jeg har fått ordnet nesten ferdig et kjolemønster og begynt å strikke på den. Også gjorde vi det kjempeenkelt med middagen, vi kjøpte bare ferdigpizza så det var bare å sette på komfyren og hive de inn. På sånne dager er det fint å ha en snill kjæreste som kjøpte is og nydelige roser til meg! Han er så god ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg