Blåmandag

Idag har det ikke vært noen bra dag, jeg hadde feber og var skikkelig kvalm store deler idag, dessuten har jeg fått en liten urinveisinfeksjon så jeg går rundt dobbelt, men da er det fint å ha en snill samboer som alltid gir en ekstra klem og kyss når ting er vanskelig.

Snille samboeren min kjøpte alt det beste jeg vet så det ikke skulle bli så tøft for meg å sitte og jobbe med eksamen. Jeg jobber fremdeles, men jeg er ikke i nærheten av å være ferdig med noe i det hele tatt. Det er litt krise for vi skal begynne å flytte oss ned i lokalet der vi skal ha kunstutstilling, men jeg får bare flytte litt og litt ned for jeg har mye småtteri å gjøre på ting. Men det skal gå.

4 kommentarer
    1. Uff, så kjedelig å være dårlig i formen samtidig som man må lese til eksamen :-/
      Koselig av kjæresten din og da kjøpe inn det beste du vet ^^
      Ønsker deg både en god bedring, og lykke til på eksamen (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg