en fin onsdag

Jeg er ferdig med eksamen! Jeg har nå grudd meg så fælt at jeg har kastet opp og har nesten ikke sovet, og det som møtte meg i dag var den snilleste sensoren jeg noensinne har hatt. Så utrolig snill og rolig som gjorde hele eksamensopplevelsen veldig behagelig. Jeg personlig syntes iallefall at det gikk veldig bra, men jeg får ikke karakter før neste uke, så vi får se da 😉


Ikke så verst utsikt ifra kunstgalleriet det her! Jeg og en i klassen var vakt på galleriet idag. Det var to ganske så rolige timer, men det var veldig hyggelig og jeg fikk strikket endel på en liten bodykjole. 

Utstillingen vår holder åpent ut uka 🙂

Litt bilder ifra utstillingen.


 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg