20.08.2016

BJTmB3FBTV6

Har igjen bare en liten arbeidsdag før jeg skal til Ålesund og ta helg! Jeg gleder meg masse til å se igjen kjæresten og faktisk ha en ekstra dag fri☺ blir deilig å kunne sove så lenge man bare vil i to hele dager. Jeg har også endel jeg skulle ha ordnet i Ålesund så da er det deilig å kunne bruke en hel dag, istede for å prøve å få PC til å ordne ting over tlf, for det er bare helt håpløst. Så nå skal jeg prøve å ringe min kjære en siste gang før jeg legger meg til å sove… god natt!

 

Hva skal dere gjøre i helga?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg