24.08.2016

I går var det ingen bra dag, jeg hadde sovet veldig dårlig fordi jeg var så plaget med migrene, og den ga seg liksom ikke helt. Men jeg dro på jobb allikavel og håpte det at det kanskje skulle gi seg, men det ble bare verre og verre utover dagen så tilslutt så måtte jeg bare dra hjem. Jeg får sånne intense smerter på høyre side og det kjennes ut som jeg har blitt slått med balltre i ansiktet, men etter et par timer i et mørkt rom og sovet litt så ble jeg mye bedre. Jeg kjente at det murret litt i hodet i dag og men ikke på langt nær så ille som i går så da dro jeg bare på jobb. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg