15.09.2016


I dag har det vært en rolig jobbdag.


Innerst imellom fjellene bor mamma og pappa


Gikk litt rundt etter jobb og tok bilder. Det begynner å mørkne tidligere og tidligere, til gjengjeld får vi noen utrolig vakre solnedganger


Mamma var snill og la igjen et lass pannekaker til meg når jeg kom hjem fra jobb. Jeg var så utrolig sulten og 

Odin la seg på sin faste plass så nærme meg som det går ann. 

Jeg blir så skjemt bort når jeg er hjemme. Ferdig middag hver dag og ofte varm kveldsmat. Jeg er heldig jeg.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg