innleggsfeil og arbeidsdag

BK1XqzJh4Da

Idag skulle jeg egentlig komme med et innlegg om gårsdagens biltur over Trollstigen, med masse fine bilder og tekst… men etter at alt var ferdig redigert og skrevet bestemte innlegget seg for å bruke så lang tid på å laste seg opp at det måtte bekreftes på nytt igjen og da var alt av tekst borte! Prøvde å gå både fram og tilbake og angre etter råd fra ekspert på telefon( PerChristian) men ingen ting hjalp. Så jeg må gjøre alt på nytt igjen i morgen.

Jeg hadde en lang og variert arbeidsdag  i dag, begynte tidlig( sto opp kvart på 6 om morgenen) og har vært på flere avdelinger på jobb ettersom de har trengt ekstrahjelp. Også har jeg og Gyda jogget oss tur i dag, noe vi begge to hadde godt av. Så tok jeg en tur i badekaret, det gjør det verdt å være sliten etter en lang dag med jobb og kunne ta seg tid til det å ikke gjøre noe dom helst. Bare ligge å duppe og tenke tomme tanker om alt og ingenting 
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg