snill kjæreste og kakespising


Vi spiste som alltid pannekaker til frokost bare fordi det er søndag.

Snille kjæresten min kjøpte en finfin fargeleggingsbok til meg med mummi!

Med massevis av fine orginalillustrasjoner I! 

Så tok vi en tur til PC besteforeldre siden bestefaren fylte 81 igår. Så istede for å brodere ferdig geriljabroderiet som tanta mi har bestilt og skal ha i morgen, spiste vi heller vafler og kake der et par timer.

Det var så nydelig himmel på veg hjem.

Utsikt i fra Aksla. Det har vært en fin dag med masse hyggelig prat og avslapning, men jeg har fremdeles en god del ting å gjøre ferdig til i morgel?, blant annet litt pakking og rydding sp jeg må bare hive meg rundt å få det ordnet før jeg stuper i seng!

Hvordan har deres søndag vært?
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg