08.11.2016

Endelig har jeg begynt å kvinke litt til! Jeg har faktisk fått strikket litt idag. Deilig å endelig ha litt overskudd iallefall☺ jeg et ikke 100% enda, men begynner å nærme meg😉 skal på jobb igjen imorgen så får jeg heller legge meg tidlig de neste dagene. Har ligget slappetog sett litt serier, med unntak av en liten handletur på matbutikken og generelt sett bare hatt en daffedag. Jeg er lei av å være syk, men det er ikke så mange dager igjen av pencilinkuren min og da vil jeg med engang bli mye bedre.

Det ser ikke så kaldt ut, men det er faktisk -4 her oppe. Det var et Frostlag over hele bilen så nå nærmer det seg virkelig vinter med stormskritt


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg