farsdag søndag

BMpXjFCBhUY

Dataen min fikk overopphetning og bluescreen 2 ganger så jeg klappet den pent igjen og lar kjæresten fikse den til i morgen☺ 

hvordan har søndagen deres vært da? Jeg har trent litt yoga og jogget meg en tur, ryddet og sortert litt i pyntetingene mine, vekket kjæresten med pannekakefrokost på senga og vært på besøk hos svigers siden det er farsdag. Imorgen skal jeg besøke pappaen min. Det er ganske oppsummerende for min søndag. Nå må jeg krype til køys for jeg må grytidlig opp og kjøre til jobb så natta!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg