Krokimodell på KHÅK

BPiO9P4hNbQ

Jeg hadde en så utrolig fin jobbdag idag altså! Formen har begynt å komme seg. Litt uggen, men håper at jeg skal våkne på søndag og være frisk igjen! Jeg var Krokimodell for kunstforeningen der Leon Roald var instruktør! (Det er han som har laget de fleste skulpturene nede i Ålesund sentrum) han er en utrolig kunstner og det var en stor glede å ære å få jobbe sammen med han ( jeg fikk til og med klem på slutten! ) så jeg var i ekstasehumør i bilen på vei hjem for å si det sånn! Det var fin flyt i opplegget, og deltagerne ga virkelig full innsats! Resten av dagen har jeg bare ligget oppkrøket i et teppe i sofaen og prøvd å ferdigstille litt forskjellige prosjekter jeg har.

Det er min største uvane, istede for å gjøre ferdig en ting, så begynne på en ny ting, så har jeg alt for mange prosjekter på en gang så jeg bruker evigheter på å fullføre de siden jeg har så mye å gjøre samtidig hele tiden. Så det er noe jeg må bli flinkere til å gjøre,  være mer konsekvent på å fullføre det jeg allerede har startet på før jeg begynner på alt annet.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg