23.01.2017


Et par votter strikket på bestilling til ei veldig søt jente☺ hvis det er interesse så kan jeg strikke i flere forskjellige farger og mønster☺ litt forskjellig pris etter str, men det er bare å sende ei melding om du lurer på noe☺


Også har jeg sittet en god del i dag og bare undret på fargekombinasjoner. Det er noe av det verste med vinterhalvåret at det blir så fordømt mørkt ute tidlig, og fargene blir så vanskelig å se forskjell på og jeg setter sammen noe jeg syntes ser kult ut, og neste dag når jeg kikker på det så funker ddt liksom bsre ikke. Det kan bare være litt feil nyanse, og det er endel ting jeg rett og slett ikke kan gjøre når det er mørkt ute, som å brodere og jobbe med småplukk,så jeg må ordne mer belysning her inne. Det er ikke nok med to mega lamper så trenger nok en til og ei arbeidslampe jeg kan feste til pulten.

Jeg var syk hele forrige uke, og trodde lørdag at jeg var blitt frisk igjen, men søndag kveld begynte jeg å kaldsvette igjen så idag har jeg vært litt redusert så jeg har tatt det ganske så rolig og bare gjort litt småting rundt i leiligheten som å sette på oppvaskmaskinen og lage middag. Visse dager må det være nok. Har også sittet et par timer ved symaskina og funnet fine stoffkombinasjoner som jeg tror kan bli kule sammen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg