imorgen skal utstillingen monteres

Det er under 12 timer til utstillingen skal begynne å monteres. Jeg har sittet og nitegna til nå. Jeg er enda ikke fornøyd. Det er enda ikke bra nok, men jeg klarer ikke mer idag. Trenger noen timer på øye så får jeg heller stå opp tidlig og tegne litt til. Det kommer så mange jeg ikke vil skuffe, ikke ha jobbet så mye og allikavel ikke være fornøyd. Så det må bare bli bra nok. Bare en liten blund på øye, så burde kan jeg få skvist inn et par ekstra timer før frokost. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg