Sånn halvveis sykefredag

Formen har vært endel bedre idag iallefall da! Fortsatt ganske redusert og svimmel og sår hals, så stemmen min er skikkelig hes og skrapete og sprekker stadig vekk uten forvarsel… så ja… også må jeg ha pause hvis jeg gjør noe som helst annet enn å bare ligge rett ut, så kan sitte å sy en time eller to så må jeg ha en pause i allefall en time eller to… ikke helt tilbake der det pleier å være, men det kommer seg, men hvis det ikke går over nå iløpet av helga må jeg nok innom lege og få testet meg. Har en mistanke om hva det kan være, men håper det bare er skikkelig influensa så det vil gå over snart. Skal til Ørsta imorgen og sette opp kunstutstilling! Gleder meg fryktelig masse! Dette blir superspennende og forhåpentligvis skikkelig bra😄

 

Deres beste kjerringråd/tips for å bli fortere frisk? 

1 kommentar
    1. Huff, masse god bedring. Det eneste som hjelper for meg, er hvile og søvn. Så jeg har ikke noen gode kjærringråd og komme med, dessverre 😉 kos deg masse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg