12.08.2017

Idag var en bra dag. Fått klaring i ting som har hengt over meg, og fått gjort endel ting som haster, også har jeg laget bringebærsyltetøy og ripsbærgelé. Begynt å tørke chili og hvitløk, noe som tok mye lenger tid enn deg jeg trodde også måtte jeg bake brød siden ingen ville kjøre på butikken. Så imorgen blir siste dag med syltestresset. Resten av bærene vil bare bli fryst til jeg har tid til å ordne mer saft og syltetøy. Sittet oppe alt for lenge og sett på James Bond og skravla med lillebror.

 

Du har brukt helga på?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg