Søndag

 

Jeg fikk migreneanfall idag tidlig, men fikk heldigvis sovet det av meg igjen fort.              

Jeg fikk gått en lang tur med dachsene idag.

Jeg fikk plukket en liten bøtte med blåbær som skal bli blåbærsaft imorgen😄                                

Jeg fikk kjørt broren min til Molde så han rakk flyet siden han mistet bussen.            

Jeg fikk tørka ferdig masse chili og hvitløk i stekeovnen.                            

Jeg fikk strikka ferdig en kaninlue.              

Jeg fikk se en nydelig solnedgang.        

                

Jeg fikk en fin dag i dag rett og slett!

 

Hvordan var søndagen din da?      

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg