Med mamma og pappa kom også finværet

Det har vært så deilig med sol og oppholdsvær. Fikk gått en lang tur innover dalen hos oss, Jeg og mamma har gått igjennom alle poser og bager med garn og halvferdige prosjekter og fått soretert og ryddet og kastet endel. Det føles veldig godt å få gått ryddet i ting så man vet hvor alt er, og at alt man har er noe å ha. For det var en del prosjekter som var påbegynt på for flere år siden og aldri fullført, fordi jeg enten ikke likte fargene lenger eller at det ikke ble som jeg hadde forestilt meg, også var det mye tugger og kaos. Så nå er det aller meste sortert og ordnet i hyller og det kjennes så utrolig deilig. Det roer ned hodet mitt også å ha kontroll og orden. Har endel igjen, men det er iallefall en start.

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg