26.08.2017

 

Lørdag morgen og det er blå himmel ute. Det ee så stille ute at det ikke høres ut som om fuglene har våknet en gang. Jeg ligger godt gjemt under dyna mi, men skal snart tusle ut på kjøkkenet. Og sette på vannkokeren så jeg kan lage meg en kopp te, så kan dagen starte. Jeg har to hunder som bare venter på å få komme ut, en vott som trenger tommel, en kjole som mangler krage. Og mange mange meter med stoff som venter på å bli noe, så har nok å bedrive lørdagen min på☺

 

Hva skal du gjøre idag da?

 

2 kommentarer
    1. Fint bilde <3 Jeg skal faktisk jobbe litt med min egen blogg i dag. Pleier å gjøre det hver lørdag. Håper du får en fin helg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg