Fredagen min

Croquiser av den utrolig dyktige Julian Iversen som går på kunstfagskolen!

Jeg var våken til langt på natt pga intense mareritt, men fikk sove fra meg på bilturen nedover.                                                               Jeg var på jobb i Ålesund og koste meg skikkelig.                                                                Jeg er nå hos tante og vi kjører siste biten til Lillehammer i morgen tidlig, og skal avlevere lillebror på bussen.                                              Jeg skal på håndsømkurs i morgen av en skikkelig søt barnekjole. Gleder meg masse!

 

Hva skal du gjøre i helga da?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg