26.12.2017

2. juledag og jeg har dratt nedover til østlandet for å besøke Andreas og treffe venner og familie. Flaks hadde jeg som fikk sitte på med storebroren min og kjæresten hans nedover siden de skulle til Gardermoen. Det var ganske mye snø og ganske glatt, men ellers helt ålreit å kjøre nedover. Nå ligger jeg ganske rett ut og bare drikker te og ser serier og tar livet generelt sett veldig med ro. Jeg har småsovet på sofaen endel siden vi reiste halv fem i dag morges og jeg ikke sov så mye i bilen. 

 

Du har gjort idag da?

kyss og klem!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg