24 fine ting denne julen

1. Jeg har hatt julekalender med tanta mi.

2. Jeg har prøvd å bake stryller 

3. Hatt flatbrød kurs med bestemor.

4. Bestemor var på besøk

5. Familieselskap hos bestefar.

6. Mammas hjemmelagde leverpostei

7. Blå og rødnisse julekandere

8. Spir i toppen av treet

9. Spist meg fordømt mett på julekaker og julemat, mange ganger

10. Høre på julemusikk på radioen mens jeg syr

11. Se tre nøtter til Askepott

12. Drikke masse gløgg

13. Juleteen til apoteket

14. Spise haugevis med mandariner

15. Ha kaffe og kaker nesten hver eneste dag

16. Pinnekjøtt med kålerabistappe

17. Pepperkaker med blåmuggost, bare prøv det det er hinsides godt! 😉

18. Pysj, tøfler og late dager

19.Ribbe fra egen gris og egne medisterkaker

20. Julemarkedet i Oslo

21.  Jeg har laget egen hjemmelaget “voksengløgg” med alt for mye alkohol som ble kjempegod

22. Det lå en ny data under treet, og det var en gave jeg virkelig trengte

23. Jeg fikk masse fine presanger

24. Det var snø på julaften!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg