Fine ting i det siste

 

 

– Jeg har vært flink å lage te til bussturen til og fra jobb så jeg har noe å varme meg på mens jeg venter.

– Jeg har fått ordnet opp en misforståelse med Lånekassen (som holdt på å koste meg dyrt.)

– Jeg har vært veldig kreativ i det siste og funnet så masse inspirasjon overalt.

–  Jeg har bare vært i så godt humør.

– Jeg har fått ei kjempefin kofte i posten fra min kjære bestemor som strikker alt jeg vil ha.

–  Jeg har fått trent masse og det kjennes skikkelig godt å begynne å komme i rutine igjen,

– Jeg driver å skriver ønskeliste til bursdagen min, selv om den er om ganske lenge.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg