8 råkule sekker

inneholder annonselenker 

Jeg er egentlig veldig glad i vesker, men foretrekker å ha på meg sekker så jeg får to ryggstropper. For jeg fyller veskene så masse som bare mulig, og de kan fort bli tunge og jeg orker ikke å ha all vekta på en skulder. Så jeg bruker for det meste sekk, hvis jeg skal på jobb eller handle. Her er 8 sekker jeg veldig gjerne kunne tenke meg!

   

                  1. her                                      2. her                                         3. her                                     4. her 

                    5. her                                          6. her                                     7. her                                     8. her 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg