13.02.2018

Sola har endelig sneket seg over fjellet og vi får sola igjennom ruta på stua og det er bare helt fantastisk herlig! 

En som ikke skjønte helt hva jeg drev med, men så sitt snitt til å få litt kos og oppmerksomhet

Lille linselusa som egentlig vrir og vrenger alt han kan på hode når kameraet lager lyder

Hjemmedag betyr koseklær! da skal alt være varmt, myk og behagelig! 🙂

Strikkegenser: H&M

Joggebukse: H&M

Denne mandagen startet jeg med å løpe (slepe) søppelsekken ned til veien, iført pysj, kåpe og pappas åtte nr for store gummistøvler. Akkurat idet såppeltømmerne kom, så fikk iallefall de noe å le av. Jeg har fått sydd litt idag, driver med utprøving at et nytt kjolemønster jeg har laget, så krysser fingrene for at det blir bra! Også driver jeg å pusler med en kjole med v-rygg til meg selv, klarer bare ikke helt å bli enig med meg selv hvilken stoffkvalitet jeg vil ha det i. Ellers har jeg sett masse OL og drukket store kopper kaffe med krem og spist de siste fastelavensbollene som var igjen.

 

Hvordan var mandagen din?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg