Kluddeonsdag

Idag er det en sånn dag der bare alt skjærer seg, der alt som kan gå galt har gjort det og jeg bare kløner til ting. Nettbutikken er nede og kundeservice kunne tidligst gjøre noe imorgen, kanskje. Mest sannsynlig blir den ikke oppe og går før neste uke, og det er bare stress og styr! Nettbanken min klikka så jeg har dobbeltbetalt flere regninger, og prinsessekjolen jeg syr til fredagen gjør jeg bare feil på!

Så idag er det en sånn dag! Men det ordner seg nok, det pleier å gjøre det 🙂 

Hvordan har dagen din vært?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg