ting å være glad for i det siste

Sollys som gir fregner i ansiktet.

Kunne lese til eksamen i bikini ute på verandaen. 

Skal nedover til østlandet og møte Andreas igjen neste uke.

Jeg skal se de små søskenbarna mine gå i 17.mai tog.

Spise middag ute i finværet. 

Ha fri på lørdag.

Spise opp posen med kanelsnurrer jeg lagde. 

Grille.

Smører meg inn med bodybutteret til The body shop som lukter mohito på kvelden, så alt sengetøyet mitt lukter lime.

Se sauene springe ute på jordet.

Vi har ruget fram 5 baby kyllinger.

Plukke blomsterbuketter med hvitveis og lage blomsterkranser.

Kunne gå i kjole uten strømpebukse.

Sitron is,

Gå i bunad igjen.

Varme sommerdager der man ikke orker å spise varm mat, bare ting som sushi, reker, og kyllingsalat.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg