Melankolsk rotetirsdag

Idag har det vært en sånn rar dag. Der hodet og humøret ikke stemmer overens og jeg bare Gjør så mange rare feil med ting jeg burde kunne i søvne. Jeg har hatt en sånn underlig tristhet over meg og alt har bare vært litt tungt idag, men jeg aner ikke hvorfor. Tankene har bare kvernet rundt i hodet til jeg ble så sliten og lei av meg selv at jeg la meg litt nedpå en time og sov litt. Og det hjalp litt iallfall.  Igår var en veldig bra dag og jeg gledet meg til å kunne stå opp tidlig og sy masse og få gjort masse, men så våknet jeg idag og hadde ikke lyst til noe… men jeg har vært ganske mange timer på syrommet og fått gjort litt iallefall og klippet ut masse stoff til schruncier. Så har masse å gjøre imorgen. Håper bare hodet er mere med 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg