Daffelørdag

 

 

 

Jeg og dachsene er alene denne helga og vi brukte lørdagen på å ligge i hver vår sofa og se på serier og sove. Jeg er vanligvis et veldig produktivt menneske, føler at jeg har sløst vekk en dag hvis jeg ikke gjør noe. Men idag så har jeg bare vært helt knekt ov virkelig trengt å ikke gjøre noe som helst. Min største prestasjon i dag var at jeg lagde meg middag liksom, men sånn er bare noen dager. 

Dagens antrekk var da helsetrøye og pysjshorts!

Lagde meg sushi til middag idag! Det er så varmt ute at det er kun kald middag jeg egentlig har lyst på. Som reker, kyllingsalat, og ikke minst sushi! Og drikke hvitvin i megastore vinglass midt på dagen siden det er helg, og jeg ikke skal kjøre noe mer den dagen.

 

Har du noen planer for søndagen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg