Produktiv søndag

Idag føler jeg at jeg endelig har fått gjort litt, at ikke dagen bare har forsvunnet i intet og det føles ganske godt. Jeg er en sånn person som føler det at dagen har vært litt bortkasta hvis jeg ikke får gjort noe, men de siste dagene har jeg vært så atal og sliten at det liksom ikke har blitt noe av noe. Men idag har jeg malt gulv hos tante, potta om alle blomstrene ute, gjort ferdig to kaninkyser, farget håret og klippet ut stoff til to nye solhatter:-)

Også har jeg vært innom fjøset 5 ganger for å sjekke hvordan det går med kyllingene. Det er en liten stakkar som er skikkelig pjusk og de andre er ikke noe snill med han, så jeg har sperret han i et hjørnet så de andre ikke får tak i han. Så krysser jeg fingrene for at det skal gå bra med han, men er veldig usikker. Må bare krysse fingrene og håpe det beste! 

 

Hva skal du neste uke? 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg