Idag

fbt

Begynte dagen skikkelig kjipt. Tårene satt løst og alt virket uendelig vanskelig og uoverkommelige. Stakkars Andreas prøvde å tulle litt med meg og jeg begynte plutselig ut av det blå å tute! Av alle ting… Det var jo bare tull og ikke noe frekt i det hele tatt, men det var liksom nok til at jeg skulle begynne å grine idag. Gikk fort over da. Og etter å ha sovet et par timer til og tenkt over ting og konkludert med at jeg ikke får gjort noe med å sitte å bekymre meg, så lagde jeg meg en stor tekanne, spiste opp resten av helgesnopet og skisserte litt nye strikkeideer som jeg har. Og før jeg visste ord av det var Andreas tilbake ifra jobb og vi lagde middag, dro på senteret og handla inn litt småtteri og middag til resten av uka. Så prøvde vi å jogge en tur (jeg fikk astmaanfall og måtte traske resten) så A tok en lang omvei så han skulle få noe ut av turen i det hele tatt. Og jeg må bestille legetime så jeg kan få ny resept på astmaspray. Ellers brukte vi kvelden i sofaen og drakk solbærtoddy og viste fram morsomme videoer som vi fant på nettet. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg