I det siste så har jeg

btf

× Bært og ryddet og pakket flyttelass. 

× Vært på skikkelig mislykka sopptur (var 2 uker for tidlig så det var bare så vidt begynt å sprette fram med kantareller) 

× Fått dilla på forestfruit te igjen. 

× Jeg har hatt en skikkelig fin og rolig jobbhelg. 

× Jeg var på fest på fredag og møtte masse fine folk som jeg ikke har sett på lenge. 

× Jeg og mamma kjørte til Hønefoss i dag med full bil og en pose med pizzasnurrer. 

× Jeg har nå offisielt flyttet ned til Hønefoss! 

× Fryseren er full av mammas hjemmelagede leverpostei og kjøttkaker. Endelig jaktsesong! 

× Spist sjokolade hver eneste dag den siste uka for det å skulle pakke ned alle tingene, og gå igjennom alt og rydde og sortere og kaste masse. Er traumatisk og fælt så jeg syntes jeg har fortjent å kose meg litt ekstra. (problemet er mer at lista for å skulle unne seg noe i det siste har vært usannsynlig lav og jeg finner på alle mulige slags unnskyldninger for å spise noe med sukker h er dag) 

× Imorgen skal jeg prøve å få på plass resten av tingene mine på rommet. Blir så bra! 

× Også må jeg prøve å skaffe meg jobb. Litt sånn brennkvikt. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg